Ogłoszenie


KONTAKT:
blackveilbridespl@wp.pl
GG:28861007

#1 2011-07-31 02:07:34

Ver

DARKRCA

Zarejestrowany: 2011-07-30
Posty: 9

Regulamin

Każdy Użytkownik forum jest zobowiązany respektować Regulamin.
Nieprzestrzeganie go będzie konsekwentnie karane.




INFORMACJA:

 Dostęp do działów Offtopownia, Sondy, Inne Zespoły po napisaniu 5 postów.
 Dostęp do działu Download po napisaniu 20 postów.
 Dostęp do działów niedostępnych po rejestracji (oprócz w.w.) po napisaniu jednego posta w powitalni.



I. Ogólne postanowienia:
1. Rejestracja na forum oznacza zaakceptowanie wszystkich punktów Regulaminu.
2. Administracja forum ma prawo wprowadzać zmiany w Regulaminie, a także obowiązek o tych zmianach informować Użytkowników.
3. Po każdej zmianie Regulaminu, Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z jego zmienioną wersją.
4. Decyzje Administratora forum są nieodwołalne.
5. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników forum.
6. Moderacja ma charakter prewencyjny.
7. Niedopuszczalnym jest podejmowanie działań zakłócających funkcjonowanie forum.



II. Zakładanie wątków i pisanie postów:
1. Każdy Użytkownik ma prawo do własnego zdania.
2. Zanim założysz nowy wątek, użyj wyszukiwarki forumowej aby upewnić się, że podobny nie istnieje.
3. Każdy nowy temat umieszczamy w odpowiednim dziale (nie wiesz w jakim? Napisz do moderatora/administratora) i nadajemy mu odpowiedni tytuł.
4. Pisz zawsze na temat. Każdy offtop będzie usuwany, a Użytkownicy nagminnie offtopujący karani.
5. Nie pisz posta pod postem.Do tego służy opcja "edytuj". Wyjątkowo dopuszczalne jest napisanie kolejnego posta po upływie dwóch tygodni od poprzedniego.
6. Unikaj pisania postów nie wnoszących nic do tematu (typu "Aha", ": D"), każdą swoją wypowiedź staraj się uargumentować.
7. Staraj się przestrzegać zasad ortografii i gramatyki.
8. Do pisania postów nie używaj kolorów. Jeśli chcesz zaakcentować fragment wypowiedzi, użyj
* pogrubienia
* podkreślenia
* kursywy
Kolory zarezerwowane są dla moderatorów i administratorów.
9. Moderatorzy oraz Administratorzy mają prawo edytować post Użytkownika, przy czym ich obowiązkiem jest podpisanie się po edycji posta.
10. Przeklinanie dozwolone z umiarem!



III. Relacje z innymi Userami:
1. Jeśli zauważysz złamanie Regulaminu przez jakiegoś Użytkownika, zaraportuj jego post.
2. Kategorycznie zabrania się używania wulgaryzmów w kierunku innego Użytkownika forum.
3. Zarówno Admini, jak i Moderatorzy są ludźmi i mają prawo mieć własne zdanie, podobnie jak pozostali Użytkownicy.



IV. Konta Użytkowników:
1. Rejestracja na forum jest bezpłatna.
2. Każdy Użytkownik może być właścicielem tylko jednego konta na forum. Nieprzestrzeganie tego punktu skutkuje blokadą.
3. Nazwą Użytkownika nie może być adres strony internetowej, e-mail, wulgaryzm. Istnieje możliwość zmainy nicku.
4. Maksymalne wymiary awatara to 200x200 pikseli, a maksymalna długość sygnatury (podpisu) to 255 znaków. Obrazek w podpisie nie powinien przekraczać 400x200 pikseli. Profil nie może zawierać treści rasistowskich, wulgarnych i pornograficznych.
5. Każdy Użytkownik, który przez dłuższy czas nie będzie korzystał z forum, powinien poinformować o tym Moderatora lub Administratora.
6. Konto jest usuwane po udzieleniu 5 ostrzeżeń;
a) każdy Użytkownik może dawać ostrzeżenia wysyłając powód i nick "mąciciela" któremuś z Administratorów forum, po czym zdecyduje on, czy ostrzeżenie się należy;
b) w przypadku wysyłania ostrzeżenia, które jest wynikiem obelg itd. na forumowym czatboksie, prosimy o wysłanie screena na pw;
c) Użytkownik, który uzbiera 3 ostrzeżenia karany jest dwutygodniowym banem, po pięciu natomiast konto jest usuwane;
d) ostrzeżenia można "neutralizować" robiąc coś dla forum, np. reklama, werbowanie nowych Użytkowników lub na wniosek innego Usera w przypadku udzielenia mu pomocy (pisać PW do Adminów z powodem i linkiem potwierdzającym).
7.Każdy nowy Użytkownik ma obowiązek napisać coś o sobie się w dziale Powitalnia, dopiero potem może korzystać z pozostałych części forum.
8. Każdy Użytkownik ma prawo zgłosić chęć usunięcia swojego konta, jednak usunięcie nastąpi dopiero wówczas, kiedy przez 5 kolejnych po zgłoszeniu dni Użytkownik nie zmieni zdania.
9. Zabronione jest spamowanie oraz trolling.
10. Po napisaniu 500 postów Użytkownik może wybrać swój własny tytuł wyświetlany pod nickiem (należy zgłosić się do Admina/Moderatora), a po napisaniu 1000 postów na forum, Użytkownik otrzymuje rangę VIP.



V. Chatbox:
1. Chatbox jest dostępny dla każdego zarejestrowanego Użytkownika forum
2. Zgłoszenie złamania Regulaminu, które miało miejsce na chatboxie, powinno zostać poparte screenem.




Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem należy ustalać indywidualnie.




Regulamin jest własnością blackveilbrides.pun.pl
Zabrania się jego kopiowania i wykorzystywania do własnych celów bez porozumienia z Administratorem.
Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 31.07.2011





Stworzone przez: Ver


Razpri svoja krila, poleti z mano v nebo. Zapri oči, zapustiva to zemljo.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl